.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهنگ کیلویی چند؟!
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»
فرهنگ کیلویی چند؟!

حرمت قانون، در زیر چرخ های ماکسیما!

راننده ماکسیما، با 330 تخلف و 6 میلیون تومان جریمه احضار شد!

از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»

به گزارش فارس، راننده یک خودرو «ماکسیما» که طی یک سال مرتکب 330 فقره تخلف، شامل سرعت و سبقت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه، حرکت بصورت مارپیچ و بسیاری از تخلفات حادثه ساز شده، و بالغ بر شش میلیون تومان جریمه در سوابق رانندگی یک ساله خود دارد، از سوی پلیس «تهران» احضار و به مرجع قضایی معرفی شد!

و اما! نتیجه ثروت های یکشبه و بادآورده، و مستقیم از پشت زین «الاغ» پیدا شدن و پشت فرمان «ماکسیما» نشستن، همین است!

راننده پولدار و خودخواه «ماکسیما» با تخلفات گسترده و نادیده گرفتن قانون، به تمام شهروندان ایرانی و قانون، دهن کجی و توهین کرده، و با این تخلفات، جدا از شش میلیون تومان جریمه ای که ( درآمد شش سال بعضی از خانواده های ایرانی می باشد) و او براحتی پرداخت خواهد کرد، باید ماکسیمای راننده خلافکار، شش سال توقیف و خود او شش سال از «رانندگی» منع شود، و اگر نه! توهین به قانون، با شدت بیشتر، همچنان ادامه خواهد داشت.

محمد رضا شوق الشعراء


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جواد مهربانی 17 شهريور 1386
حسادت های غوغا می کند، خوب بنده های خدا، طرف پول داره می خواد بریزه تو جوی، شما هم اگر پول داشتی از کجا معلوم 6 میلیون جریمه نمی شدی؟ از نداشتن آدم ها خیلی حرفا می زنن
نا شناس 19 شهريور 1386
سلام علیکم
دوست عزیز اشتباه می کنی این قدر با قطع یقین صحبت نفرما از کجا معلوم نویسنده متن آدم بی پولی باشد و حسود مگر این بنده به قول شما خوب خدا گفت کسی نباید ماکسیما سوار شود ماکسیما ، تویوتا و الخ تولید می شوند که کسی آن را سوار شود. هرچند آن آقا یک کمی از ادبیات ناصحیح استفاده نمود ولی باید بپذیریم که بعضی از ما ها از یک ذره شعور اجتماعی که راننده گی درست یک بخش از آن است محرومیم. ضمن هیچ عقل و آدم اندیشمندی پول مفت خرج نمیکند مگر اینکه پول باد آورده ای داشته باشد و آن دیگر طبیعی است که باد آورده را باید باد ببرد حالا چه بصورت جریمه راننده گی و یا...
موفق باشید
ایرانی قانون دوست 22 شهريور 1386
این راننده اگر قانون شکنی کرده باید مجازات شود. فرقی ندارد فقیر باشد یا پول دارد! ایرانی باید یاد بگیرید قانون مداری چیست. یک 100 سال زمان نیاز دارم شمال نیوز عزیز.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.